E-commerce to branża posiadająca wiele gałęzi i specjalizacji. Sprawia to, że rekrutacja nowego pracownika staje się wręcz niemożliwa dla osoby bez doświadczenia. W tym miejscu z pomocą przychodzą agencje rekrutacyjne. Czy pomoc agencji naprawdę działa? I w jaki sposób może ona pomóc Twojej firmie?
Jak działa agencja rekrutacyjna?
Doświadczone agencje usprawniają rekrutację poprzez elementy automatyzujące proces. Najważniejszym z nich jest dokładna weryfikacja kompetencji kandydatów. Ważne jest również dopasowanie kandydata do specyfiki i kultury danej firmy. Najczęściej odbywa się to poprzez badanie predyspozycji osobowościowych. Dzięki zyskujemy specjalistę, który będzie w stanie szybko się dopasować i rozpocząć działania. Istotny jest również przepływ informacje. Headhunterzy pozostają w stałym kontakcie zarówno z firmą, jak i kandydatem. Dzięki temu firma nie musi martwić się o przebieg procesu. Przyszły pracownik zyskuje pozytywne candidate experience. Wpływa to na budowanie marki jako rzetelnego pracodawcy.
Rekrutacja pracownika do działu digital z firmą zewnętrzną
W e-commerce dobrym sposobem jest nawiązanie współpracy z tzw. agencją butikową. Są to agencje rekrutacyjne, które zajmują się daną branżą lub jej wąskim wycinkiem. Przykładem takiej firmy jest Veritas Recruitment. Jest to agencja zajmująca się działaniami w branży digital i e-commerce. Firma złożona jest ze specjalistów z zawodowym doświadczeniem w tych branżach. To rozwiązanie zapewnia klientowi gwarancję wyłonienia najlepszych talentów na rynku. Ponadto agencja spełnia wszystkie wymienione wyżej wymogi. Korzysta z profesjonalnych narzędzi i systemów rekrutacyjnych, dba o odbiór marki przez kandydatów i sprawny przebieg całego procesu.
Sprawdź nas na stronie: Rekrutacja digital.